pondělí 10. listopadu 2014

Víkendový

Poslední dobou se snažíme každý slunný víkend využít a vyrážíme na výlet.
Tentokrát jsme se vydali na Přimdu.
Počasí nám přálo,
bylo slunečno,
i když z této fotky to moc nevypadá,
ale z této už jo.
Podzimní příroda je nádherná.
Všude spadané listí.
Rády se procházíme listím a šustíme.
Sluníčko svítí - sice už nemá takovou sílu jako před měsícem,
ale i  tak zahřeje.
Na Přimdě bylo krásně a překvapilo mě, že i dost turistů.
Cestou jsme potkali skupinku nadšenců s RC modely aut.
Děti je pozorovali a oba prohlásili,
že napíšou Ježíškovi o takovéto auto.
Ježíšek asi takové autíčko nesežene.
No snad nebudou zklamané.
Také jsme viděli krásnou malou tůňku.
 Kouzelná, částečně zapadaná listím,
jako z pohádky.
Včere jsem upekla vánočku.
Poslední dobou je peču nějak často.
Děti i drahá polovička ji milují.
Nějak k pozdním podzimu a nastávající zimě patří.
Ráda také dělám jablkový štrůdl,
ale na ten jsem neměla jablka.
Vánočky pletly děti.
Malá sama a malámu jsem pomáhala.
Měli radost.
Snědla se během neděla.
Večer jsme si zapálili svíčku a odpičívali.
 V neděli večer jsem zpracovala zeleninu,
kterou jsem koupila v sobotu na asi posledním Farmářském trhu.
Něco jsem nastrohala na polévku - mrkev, celer, petržel
a zbytek jsme jenom nakráje a napytlíkovala.
No a už je to v mrazáku.
Také tam mám ještě 2 pytlíky krásného porku.
Pro mě to byl asi poslední trh.
Už začíná být chladno,
pomalu bude mrznout a kupovat pomrzlou zeleninu se mi nechce.
No a taky se mi nechce stát v chladném počasí i půl hodinovou frontu.
Musí se chodit hodně brzo,
protože kolem 9 hod už většinou mají vyprodáno.
Nerada bych to pak odstonala.
Také jsem stihla dodělat poslední část vánočního dárku pro sestru.
Ale o něm až v dalším příspěvku.
Zatím ho nechám zabalený.
Pak jsme stihla nahodila na baret pro neteř k vánocům.
Mladší ho už má hotový,
tento je pro tu starší.
Opět pletu dvojitou Vandou.
Snad mi vyjde vlna  ještě na dvě šálky.
No uvidíme.
Tak krásné pondnělí.

1 komentář: