pondělí 3. listopadu 2014

Podzim a zahrada

Každý teplý a slunný den si říkám,
že je to letos poslední krásný den.
Takže pokaždé si ho užiji naplno.
Ať už na výletě s rodinou,
dětmi na procházce
nebo jako tuto neděli na zahrádce.

Vrhla jsem se na růže.
Dala jsem jim podzimní sestřih.
Stříhám je 2x do roka.
Na podzim sestřihnu - některé šlahouny mají skoro 2m
a na jaře vystříhám pomrzl větvičky a ještě malinko sestřihnu.
Můj děda říkával,
že růže se stříhají na 3 očka.
Tak já to dělám tak na 4 či 5 oček.
Ještě mě čeká růže přikrýt,
ale na to je ještě čas.
To udělám až začne mrznout.




No a světe div se,
je podzim a k tomu listopad
a nám kvetou petrklíče.
Příroda si to asi popletla.
Loni to bylo také tak,
to ještě myslím rostly i fialky.
 
 


No a nakonec kytička růží utržených na zahrádce.
Loni jich bylo myslím víc.
No ale co bych zase chtěla v listopadu.

Krásný listopad.

Žádné komentáře:

Okomentovat