pátek 7. listopadu 2014

Černé prádlo

Dneska z trošku jiného soudku.
Neustále v domácnosti s něčím válčím.
Ať už je to mytí oken - abych se moc nenadřela a na okně nebyli šmouhy,
nebo praní prádla.

Prádlo je tak trochu kapitola sama pro sebe.
Konečně jsem přišla na to,
jak vyprat ručníky aby byly krásně měkké.
Peru v tekutém prášku,
nepoužívám máchadlo,
pračku plním tak do do 3/4,
místo máchadla dám ocet,
nenechávám ručníky přeschnout
a hlavně je žehlím napařovačkou.
No a jsou krásně měkké.
Takže toto jsem vyřešila.

Teď řeším jiný problém.
Děti mají atopický exzém a tak nepoužívám máchadlo.
Všechno prádlo krom černého je krásně vyprané a voní.
Jenom to černé mi dělá neustále starosti.
Střídám různé typy prášku,
tekutý, normální, na barevné či na černé prádlo,
někdy použiji i mýdlový sliz.
No a přesto mi některé kousky nevoní.
Moje mamka říká, že to není možné.
Když jí dám čichnout ke kousku, který mě nevoní - přijde mi že smrdí,
tak jí voní.
Nejčastěji jsou to trenkoslipy a občas nějaké tričko.
Docela mě to štve.
Není to pokaždé,
ale tak ob  jedno či dvě praní.
Prostě jsem z toho zoufalá.
Nemáte některé také takový problém,
nebo já mám něco z nosem.
Budu ráda za každou radu.

2 komentáře:

  1. možná je to materiálem...
    nebo tebou ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možné je obojí.
      Ale asi nejspíš materiál, i když člověk kupuje v krámu, tak je to vše made in China.
      Kdoví jaký materiál používají.
      Ještě budu zkoušet ocet místo aviváže, tak snad to bude OK.

      Vymazat