středa 12. února 2014

Háčkovaný ptáček


Tak všechny rozdělané věci šli stranou a včera odpoledne jsem se vrhla na výrobu tohoto ptáčka.
No a asi nezůstane jenom u jednoho.
Ráda si prohlížím blog Lucy.
Když jsem ho asi před 3 lety objevila, tak jsem si prošla všechny její příspěvky.
Byl to můj první zahraniční blog, který jsem objevila a zaujal mě.
No a vždy se těším na nový příspěvek.
Její blog je tak inspirující.
Jako tento ptáček.
Už dlouho přemýšlím, že bych se ho pokusila uháčkovat,
ale až včera jsem se na něj vrhla.
Když jsem jako obvykle prohlížela její příspěvek,
přišel náš prcek a že chce toho ptáčka.
Tak bylo rozhodnutu a ptáček je na světě.
Dodělala jsem ho včera v 11 hod večer.
Návod vložím někdy během týden.
Musím ho sepsat večer bez asistence toho našeho všetečky.
Jelikož jsem nenašla návod na stránkách Lucy tak jsem imrovizovala podle obrázků.
Krásný den a hodně sluníčka.

4 komentáře:

  1. co ty všechno stihneš:-) ptáček se ti moc povedl a líbí se mi:-) ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to mi přijde, že nestíhám nic z toho, co bych chtěla/měla udělat(uklízet, učit se jazyky). Háčkuji většinou přes poledne, abych malého udržela po o v klidu. Nespí od 1 3/4roku a tak spolu koukáme na pohádky, on odpočívá a já při tom relaxuji také, tak tu hodinku co by měl spát. No a pak někdy chvilku po večeři aby prckové nelítali s plným bříškem než se půjdou umýt.No a pak si k tomu v 10 h večer sednu a končím kolem půlnoci. Protože nesnáším rozdělanou práci a taky se potřebuji odreagovat.

      Vymazat
  2. Hezký ptáček a teď ještě v jarních barvičkách. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se právě líbila tato barevná kombinace. Mám ráda modrou barvičku, ale už se pracuje i na dalších.

      Vymazat