čtvrtek 23. ledna 2014

Zimní čepice a nákrčník



Tak jsem si také konečně vyrobila teplou zimní čepici a k tomu jak jinak než nákrčník.
Čepice i nákrčník jsou pleteny z vlny YETTI od Vlnapu.
Čepice pletena podle mého návodu. Protože mám menší hlavu, tak mě stačila střední velikost.
Nákrčník je velice jednoduchý a vypadá velmi dobře.

Nákčník - návod:
Budete potřebovat
Vlnu YETTI od Vlnapu - nákrčník + čepice = 200g (2 klubíčka)  - nákrčník nahozený na 140 očí - hodně těsně přiléhá ke krku
                                     - nákrčník volnější + čepice = 300g (3 klubíčka)
                                     - nákrčník 200g  (2 klubíčka)
Jehlice č.5  - kulaté
počítadlo řad

Na jehlice jsem si nahodila 140 očí - nákrčník hezky pruží a já mám raději hodně přiléhající na krk, pokud maté raději volnější tak pak nahodíte víc - 160 očí 
spojíte do kruhu a pletete 1 oko hladce, 1 oko obrace 40 řad, pak ukončíte.
Pokud chcete nákrčník vyšší, tak pletete cca 45 řad  a poté ukončíte.
Přeji krásný den.

1 komentář: