čtvrtek 2. ledna 2014

Zelený raglánový svetřík

Tak toto je jeden z mých prvních raglánových svetrů.
Byl pletený před 3 lety pro tu moji cácorku.
Dneska už ho nosí ten náš malý rošťák.
Nahradil tolik mnou milovaný modrý raglánový svetřík.
Je pletený z dvojitého Batolete od Vlnapu.
No a pokud bych ho pletla letos tak by patřil do kategorie syslírna.
Vlnu jsem kupovala tak před 15 lety na svetr pro mou mamku.
Chtěla uplést něco na doma.
Už ani nevím kde jsme ji kupovali,
ale koupila jsem 1kg vlny.
Spotřeba byla daleko menší než jsem čekala.
Takže před 3 lety jsem vlnu vytáhla a dvojitě - protože mi přišla slabá a mamce se svetr docela vytáhnul,
jsem upletla té mé cácorce svetr na zimu.
Potom jsem ještě ze zbytků upletla ty samé neteřím.
Na ty jsem částečně použila vlnu z mamky svetru - vytáhnul se a nebyl už nositelný.
No a poslední zbytek jsem použila na deku pro prcka do porodnice.
Nakonec jsem ji využila nejvíc doma a teď ji používá moje malá Rozárka na panenky.

PS: nové projekty teď nějak nestíhám.
angína je stále přítomna v naší domácnosti.
Dneska ulehla i drahá polovička,
která měla přes 38C.
Pro všechny krásný zbytek večera a hlavně hodně zdraví.

3 komentáře:

  1. Držím pěsti, ať jste celá rodina brzy zase v pořádku.

    Jinak k té vlně - to by člověk nevěřil, kolik toho vytvoří z jednoho kila vlny, že? :-))

    OdpovědětVymazat
  2. brzké uzdravení a do nového roku tou správnou
    PS: na nové projekty je naštěstí do konce roku dost času ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Holky dík, snad se brzo zotavíme

    OdpovědětVymazat