pondělí 27. ledna 2014

Víkend





Víkend byl krásný, ale krátký.
V sobotu trošku přituhlo a v neděli ráno nás probudil sníh.
Děti byli nadšené.
Po svačině se vypravili ven a docela dobře se vyblbli.
Manžel viděl v sobotu ve zprávách na NOVĚ péct koblihy.
Samozřejmě je chtěl zkusit.
Já měla jiné plány na odpolední svačinu.
Tak si je zadělal sám.
Já je pak udělala a upekla v troubě.
Nevím, zda to bylo tím, že zadělával on nebo receptem,
ale přišli mi trošku tužší.
No a hlavně jich bylo málo.
Příště upeču podle osvědčeného receptu na koblížky a vdolky.

3 komentáře:

  1. Týý jo.... mýho chlapa by teda nenapadlo zadělat na koblihy, to máš doma poklad:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono mu vlastně nic jiného nezbylo. Jen tak ze srandy jsem mu řekla, že pokud je chce upéct, tak ať si na ně zadělá sám. Já chtěla vyzkoušet Estonsky kringel. No a on šel a zadělal na ně.
      Tchán vaří dobře a švára taky občas také něco uvaří. Oni u nich doma chlapi občas vařili a vlastně vaří. Ten můj dělá výborné škubánky.

      Vymazat
  2. Ty jo, závidím, můj chlap nic neuvaří. Syn, ten se snaží, ale spíš masíčko, na sladké on moc není. Pěkný den. :-)

    OdpovědětVymazat