neděle 5. ledna 2014

Projekty 2014

Tak pod tento štítek bych ráda letos dávala vše co vytvořím z nasyslených klubíček.
Moc bych si přála, abych na konci roku byla úspěšná a zpracovala co nejvíce klubíček.
Mám ráda vlny a ráda je i nakupuji, ale nic se nemá přehánět.
Na druhou stranu mít něco doma nasysleno není zase až tak špatné.
No a jak jste na tom se syslírny Vy milé dámy?
Taky tak rády nakupujete vlny?

Syslit jsem začala až na mateřské.
Do města se moc nedostanu a o galanterie u nás viz níž.
Takže nakupuji přes Internet a to od Vlnapu neboNíťárny Česká Třebová. No a to vždy koupím i něco co jsem původně nechtěla ale líbí se mi a může se mi to někdy hodit. Třeba vlna v akci. Prostě neodolám.

Jak už jsem jednou psala, galanterie u nás není moc dobře zásobená a pokud tam jdu pro určitou vlnu na určitý projekt,
tak ji většinou nemají vůbec nebo pouze v omezeném množství. No a když se majitelky zeptáte, jestli ji dostane příště ve zboží a ona odpoví,že netuší co jí přijde ze skladu. Tak Vám nad její odpovědí zůstává rozum stát.
Tohle to nechápu - paní je majitelkou a netuší jakou vlnu dostane. To fakt nechápu. Nechápu jak galanterie může fungovat.
Někdy bych se chtěla podívat do obchodu paní Měkynové ve Františkovo Lázních - Igatex nebo do obchodu paní Kotrysová ta ho má v Prostějově. Tam musí srdce každé pletařky zaplesat a né jako u nás v galanterii.

Takže milé dámy, pleťte, háčkujete a zpracovávejte svoje syslirny.

Žádné komentáře:

Okomentovat