sobota 9. listopadu 2013

Pletené čepice pro moje broučky


Tak už mám hotové všechny Vánoční čepičky.
Pro malou modrá a pro malého hnědo béžová.
Barvičky si malá nakombinovala sama.
Pletu je během dne, když jsou doma.
Když se malá zeptala pro koho jsou, tak jsem jí řekla, že Ježíšek mi nechal za oknem vlny, abych mu upletla čepičky.
No a jí to vrtalo hlavou.
Pak se ptala proč to pletu já a né on.
No a já na to, že Ježíšek je chlap a plést neumí, tak se ptala taťky jestli umí plést.
Když řekl že ne, tak byla spokojená a už se dál nevyptávala.
Ještě mi zbyla modrá vlna.
Nejspíš udělám ještě jednu modrou  kombinaci pro prcka.
Přece jenom z jednou teplou čepičkou nevystačíme.
No a malá jsem ještě slíbila barevnou čepičku.
Tak snad ji stihnu po večerech uplést.


3 komentáře:

  1. Teri, koukám, že se u vás hodně a pěkně plete :-) Nenaučila byste mě (a možná i další pletařky začátečnice) uplést takovou pěknou čepičku? Třeba by to nemusela být hned ušanka, ale ta jednoduchá vlevo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, děkuji. Návod sepíšu a vložím. Pokusím se ho udělat co nejdřív. No a ušanka není žádný problém. Dělám je stejně jako háčkovaná. Uši dodatečně naplétám.

      Vymazat
    2. Děkuji :-) Už se moc těším :-)

      Vymazat