pátek 4. října 2013

Mikina


Další dokončený rest.
Začíná chladnější období a já jsem se konečně dokopala k tomu, abych malé našila náplety na rukávy.
Původně jsem chtěla mikinu schovat pro malého - malé byly krátké rukávy.
Kupovali jsme ji myslím loni na podzim. Je to vel. 116 a větší nedělali.
No a malé už tehdy byli rukávy tak akorát, ale říkala jsem si, že přes zimu a jaro vydrží a pak ji bude nosit ten náš fešák.
Malá se jí ale nechtěla vzdát. Na délku jí je surp, jenom ty rukávy.
Tak jsem koupila náplety a našila.
Vypadají jako by tam patřili.
Nedávno jsem byla v krámku, kde jsme ji kupovali a světe div se, už ji prodávají také s náplety.


2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Dík.
      Mám doma v zásobě ještě jeden náplet, tak uvidím, kde ho použiju. Jen mě mrzí, že v galanterce jsem je viděla jenom v černé a hnědé barvě. Chtělo by to nějaké hezké barvičky.

      Vymazat