úterý 1. října 2013

Háčkované svetříky do babího léta




Je to už nějaký čas, co jsem v jedné Praktické ženě četla článek o Martině Táborsky.
Zaujali mě její modely.
Pak jsem ji našla na Fleru.
Líbil se mi její háčkovaný kabátek.
Sama bych si na něj netroufla jen tak bez návodu a koupit za ty peníze už vůbec ne.
Pak jsem objevila její knížku.
Koupila si ji, koupila materiál - ale jiný, než tam má ona.
Velmi ochotná a zkušená prodavačka v galanterii mi poradila jiný a dle ní lepší materiál.
No a začala tvořit a hlavně hodně páret, protože mi to podle návodu vůbec nevycházelo.
Nechci nikoho kritizovat, ale paní Táborsky tam měla několik chyb.
Takže jsem si to přepočítávála a upravovala, aby to šlo uplést.
No a výsledek stál za to.
Když kabátek uviděla ta moje Rozára, tak  hned chtěla také.
No a protože mi zbylo docela dost vlny, tak jsem se pustila do toho jejího.
Propočítávala jsem a výsledek je supr.
Nakonec to nebylo tak složité a možná bych kabátek upletla i bez návodu.
Trvalo by mi to trochu déle, ale také by to šlo.

Krásné babí léto všem.


3 komentáře:

  1. krásné kousky, díky za inspiraci a odpověď u toho pleteného kabátku. Asi našetřím na alpaku či merino a pustím se do pletení....

    Podle knížky paní Táborské už jsem jednou taky pletla, modely to jsou krásné, ale návody nejsou úplně nejzdařilejší - kromě občasných chyb jsem měla problém i s pochopením některých částí popisu, což je škoda :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem zjistila při háčkování tohoto kabáku také. Takže jsem uháčkovala řetíze a první řadu a zjistila, že nesedí. Rozpárala a propočítávala. Nakone jsem si návod zkopírovala, protože tam bylo tolik chyb, že jsem si je opravovala vedle a do knížky se mi psát nechtělo.
      Je to neprofesionální, když už vydám knížku či návod, tak si to po sobě překontroluji, aby tam nebyly chyby.
      Jinak Drops má občas slevy na svoje klubíčka. Alpaku jsem kupovala zrovna v akci. Mají akce kolem 20-25% slevy - teď je na merino.

      Vymazat