úterý 24. září 2013

Vánoční vločky





Netušila jsem, jak těžké je nafotit bílé vločky.
O prázdninách jsem si půjčila od kamarády háčkované vločky.
Jsou to ty  vlevo - nejsou už 100% čistě bílé, ale spíš taková ta přírodní bílá a tak se lépe fotily.
Vpravo jsou mnou podle nich uháčkované vločky.
Ještě nejsou naškrobené, ale jsou opravdu čistě bílé.
Proto jsou taky trošinku mázlé.
No a nakonec je tam zvoneček.
Ještě bych chtěla nějaké uháčkovat.
Vánoce jsou sice až za 3 měsíce, ale já bych jich ještě několik chtěla udělat.
Něco dám na stromeček, něco bych chtěla dát na větev do chodby a taky bych si chtěla uháčkovat ozdoby do okna.
Pokud nestihnu uháčkovat, tak alespoň vystřihnout z papíru bílé vločky.
Mám spoustu plánu, ale času málo.


2 komentáře:

  1. Moc pěkné, už bych taky měla nějaké chystat :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, já doufám, že ještě nějaké uháčkuji. Slíbila jsem si, že každý rok uháčkuji nebo upletu alespoň 4 nové ozdoby a toto předsevzetí jsem už splnila. Takže uvidím. Mám ještě pár vloček, které bych chtěla vyzkoušet.

      Vymazat