úterý 3. září 2013

Domácí chleba

Kvásek po 8 hod  kynutí


Léto a hlavně teplo nejspíš skončilo a na další si budeme muset nějakou dobu počkat.
Večery začínají být opět dlouhé a studené.
Stále více času trávím doma, i když využíváme každého dne co to dá, přesto nejsme venku od rána do večera, jako tomu bylo o prázdninách.
No a tak si tento čas spříjemňuji co to dá.
Včera jsem večer upekla další domácí chleba v pekárně.
Né takovou tu hotovou směs, ale poctivý chleba z kvásku.
Také jsem ho nechala skoro 8 hod kynout.
No a chleba se povedl.
Vytahovala jsem ho někdy kolem  půl jedenácté a neodolala jsem a jenom co  malinko vychladnu, tak jsem ho musela ochutnat.
Byl opravdu výborný.
Do teď jsem dělala chleba jenom z krabičky nebo receptů, které byly součástí pekárny.
Teď budu dělat jenom z kvásku. Mám ho pěkně v  lednici. Dostala jsem ho od manželovo mamky i s receptem.

Žádné komentáře:

Okomentovat