úterý 13. srpna 2013

Šaty pro maminku


Tak jsem konečně dodělala šaty podle Zuzany. Původně měly být hotové do 1.června, kdy jsme se šli podívat na svatbu. No ale jelikož se v té době ochladilo, tak jsem nespěchala  a dodělávala jiné věci.
Šaty jsou velikost 36/38 - přes boky jsem musela trochu rozšiřovat - nemám postavu modelky a občas mi přijde,že není ani konfekční.
Materiál 6 klubíček Daniely - Níťárna Česká Třebová
Záda jsou oproti původnímu návodu upravené,protože jsem jiné šaty v meruňkové barvě nesehnala - šaty jsou z Takka.
No a z důvodu nedostatku materiálu (galanterka u nás je špatně zásobená a paní měla Danielu pouze v této barvě a to posledních 6 klubíček a také ještě v černé, ale ty byly jenom 3) jsem neuháčkovala ještě řadu vějířků, ale končila řadou okýnek.
Už se těším, až je začnu nosit. Snad bude ještě teplo. Nebo nesmím do příštího léta ztloustnout.

Žádné komentáře:

Okomentovat