pondělí 12. srpna 2013

Dokončené resty


Tak jsem konečně o víkendu dokončila svoje resty. Pořád jsem to odkládala. V tom horku se mi do toho moc nechtělo. No ale protože je po ránu už chladněji a občas se snese i svetřík, tak jsem konečně malé na háčkovala rukávy a i tělo. Svetřík jsem háčkovala malá před 2 roky a nechala si jedno bílé klubko Camilly na dodělávky. Prasklo celé - zbylo mi asi 50cm. Snad ho ještě další 2 roky bude moc nosit.
 Knoflíčky jsem kupovala původně na jiný svetr, ale na tento se hodily a malá z nich měla radost. Škoda,že tak krásné knoflíčky nebyly, když jsem byla malá.


No a tento svetřík dostala malá letos od Ježíška. Nějak jsem ho udělala trošičku větší. Teď jsem si říkala, že by už mohl být akorát. Je ještě krapet větší, ale není to tak  hrozné. Jenom výstřih byl hrozně velký a odstával. No a tak mě napadlo dát tam kloboukovou gumičku. No a už sedí. Prvně jsem dělala svetr s kruhovým sedlem. Příště musím pro  výstřih nabrat méně očí a hlavně použít menší jehlice. Chybami se člověk učí a tahle chyba  nebyla zas až tak velká.
No a knoflíčky jsou vlastně dva na sobě. Jeden velký růžový a jako střed jsem použila malou žlutou kytičku. Chtěla jsem nějaké zvláštní a v galanterii nic co by se mi líbilo neměli. No a pak mi padly do oka tyto dva druhy a hned jsem věděla jak to udělám.



2 komentáře:

  1. Ahoj Terko, oba svetříky se ti moc povedly:-). Je to dobrý nápad začínat plést od krku a pak připlést rukávy či délku svetříku. Pletu i háčkuji obdobným způsobem i věci na moji maličkost - je to dobré i v případě, kdy zpracovávám zbytky materiálu - pak pracuji tak dlouho, dokud mám z čeho. ahoj a hezký zbytek léta. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zuzano, já tento způsob objevila až po narození dcery. Do té doby jsem pletla klasicky a sešívala. Pak jsem někde četla o raglánovém svetru a od té doby pletu jenom tento ty. Jsem samouk. Začátky mě naučila mamka. Takže na různé vychytávky typu pletení zhora či na kruhové jehlici přicházím postupně. A vrací mě to chuť tvořit nové věci.
      Háčkovaný není můj nápad. Návod je od Vendulky http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=4285.
      A růžový je tuším podle dětské Diany.

      Vymazat