středa 7. srpna 2013

Další koláč a naše rajčátka

Tak jsem včera večer pekla další rybízový koláč. Ten co jsem pekla v pondělí se během úterka snědl. Zachránila jsem 2 kousky pro babi a dědu. No a jelikož byl ještě rybíz a já měla chuť péct, tak jsem upekla další. Už se nedivím redaktorce z Praktické ženy, že jich pekla tolik. Koláč je opravdu velmi jednoduchý a hlavně chutný. No a vzhledem k tomu, že je tam jen 15g cukru, tak není ani sladký. Jenže malé se nechtělo nějak usnout  a jak jsem za ní pořád chodila do pokojíčku tak jsem tak nějak zapomněla na koláč a trošku se ni připálil.
No a v mističce je naše úroda rajčátek. Včera je moje drahá polovička otrhala. Jsou opravdu chutné.

1 komentář:

  1. Rajčátka jsou krásná, ale ten koláč bych si dala nášup :o) hezkou neděli, L.

    OdpovědětVymazat