úterý 25. června 2013

Retro kočárek pro panenky

Tak jsem se konečně dostala k tomu, abych taky vyfotila kočárek té mojí princezničky. Přivedla mě na ten nápad Markéta Baletková, která kupovala retro kočárek pro svoji Emu.
Takto vypadá ten náš kočárek
S kočárkem si ta moje cácorka hraje už asi 3 roky - dřív jsem se s ním hrávala já. Pak byl léta uložený ve sklepě a čekal, až bude v rodině další  holčička.
Prvně jsme ho vytáhli v zimně, kdy chtěla ta moje cácora chodit s kočárkem,venku byl sníh a kočárek, který jí koupila babička do sněhu nešel. No a od té doby ho venku vozí pořád. Kočárku už popraskaly skoro všechny kožené řemínky a tak je šikovný tatínek nahradil bindrama. Akorát na jedné straně je na fotce provázek.
Nedávno nás dokonce zastavila jedna paní a s nostalgii vzpomínala na to, jak byla malá a měla podobný kočárek.
Prostě staré kočárky jsou klasika.

Žádné komentáře:

Okomentovat