neděle 19. května 2013

Ze zahrádky

Takto já pěstuji saláty. Loni jsem měla skoro 0,5 m vysoké saláty - nevím už druh, ale listy se postupně otrhávaly. Letos sazeničky na trhu neměli a ani je mít nebudou. Škoda. Byly dobré. Snad tyto budou taky dobré. Jdou u nich také listy postupně otrhávat. Už se moc těšíme na lístečky salátu.

Moje asi 8 let stará kroucená vrba. Dostala jsem ji od známé a jelikož se nám nějak nehodila do zahrady, tak jsem udělala pokus a zasadila ji do květníku. Je celoročně venku. Nepřikrývám ani neobaluji květník. Zatím nevymrzla i když loni byli mrazi kolem -18C. Půdovně jsem chtěla zkusit bonsai, ale nějak mě přerostla. Budu ji muset přesadi do čerstvé zemně, ostříhat a možná dát i větší květník.
No a toto je trávový ježeček z chalupy. Je od velikonoc. Koukám, že mu upadlo jedno oko. Babička udělala do každé rodiny jednoho.

1 komentář: