pátek 31. května 2013

Korálky pro neteře

Když jsem uháčkovala korálky té mojí Rozárce tak starší neteř je hned chtěla taky. V té době jsem měla rozdělány jiné věci.
Předevčírem jsem si uvědomila, že bude MDD a tak jsem si říkala, že bych je mohla holkám udělat jako dárek.
Našla zbytky bavlny, korálky a dala se do práce. No a vznikly dva totožné náhrdelníky, aby se nehádali, že jedna má hezčí než druhá.
První jsem doděla včera dopoledne. No a druhý jsem zvládla za večer.

Přála bych si krásný víkend bez deště, ale asi to zůstane jenom u toho přání.

2 komentáře:

  1. Ahoj Terko, ty korále bych klidně nosila i já:-) - dobrý nápad a díky za inspiraci. Hezký zbytek víkendu. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač Zuzko. Na háčkované korálky mě upozornila moje dcera. Jedna holčička je měla ve školce a tak je musela také mít. No a maminka je hned udělala.
      Taky bych je nosila, kdybych měla čas si je pro sebe udělat. No ale princezničky mají přednost. Takže maminka bude muset počkat.

      Vymazat