pondělí 25. února 2013

Svetřík pro kamarádky holčičku

Dnes vkládám svetřík, který jsem háčkovala pro kamarádky dcerku k narozeninám, které měla loni v létě. Háčkovaný je podle tohoto návodu. http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=4285&order=1&user=41873. První jsem dělala pro moji šmudlinku a druhý pro kamarádku. Na první jsem použila podle návodu camillu, druhý pro kamarádku byl zhotoven z vlny, kde chyběla etiketa - akryl, ale netuším jestli 100% nebo s příměsí. Líbila se mi barevná kombinace. Měla jsem v zásobě akorát na svetřík pro holčičku. Chtěla bych udělat další pro moji šmudlinku, ale zvolím asi jiný materiál. Svetr z camilly mi připadá hodně tvrdý a není podle mě takový ten muchlací. Budu muset najít nějakou hezkou a příjemnou vlnu.


2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji. Taky jsem se s ním nestekala. Pořád mi nějak nevycházelo sedlo. No snad se to naučím na tom příštím.

      Vymazat